:. Miss. MISS .:

متن مرتبط با «دیگه» در سایت :. Miss. MISS .: نوشته شده است

نه میگم قلبم نمی تپه بی تو.... می تپه؛ اما خب یه چیز دیگه ای تو ....

  • نیلوبلاگ

    صبح اومدم تهران... الان نشستم تو مطب دکتر.. ب این فک میکنم ک چقد احتمال داره اتفاقی تو این چن روزی ک نزدیکتم، ببینمت.... اگه تا آخر عمرم نبینمت دیگه چی؟ اینکه دیر ب دیر اینجا برات مینویسم فک نکن ک یادم رفتی و .... نه؛ حس کسی رو ندارم ک حرفاش داره خونده میشه..... البته ک حق داری..... حق داری عزیز دلم...... بخوانید...

    ادامه مطلب